INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
W przypadku podjęcia decyzji o zwróceniu towaru masz na to 30 dni od jego otrzymania.
Pamiętaj: Wypełnij, załącz i podpisz dokument zwrotu towaru formularz zwrotu towaru i nie zapomnij dołączyć dokumentu potwierdzającego zakup.
Możesz też odesłać zakupione i zwracane przedmioty samodzielnie i na swój koszt na adres
Nonino
Mostowa 1
98-220 Zduńska Wola
tel. 535 808 130
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną na adres: sklep@nonino.pl). Konsument wyraża wolę skorzystania z uprawnienia odstąpienia od umowy również poprzez odesłanie towaru wraz z formularzem odstąpienia od umowy (formularzem zwrotu).
Skutki odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwrócimy Państwu koszt zakupu produktów w terminie do 21 dni, od daty otrzymania przez nas zwracanych produktów. Zwrotu płatności dokonamy na konto podane w formularzu zwrotu.
pobierz formularz zwrotu
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów.
WYMIANA TOWARU:
Wymiana towaru następuje poprzez zwrot zakupionego towaru i zakup nowego.
Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Klientowi towaru, na adres Sprzedającego:
Nonino
Mostowa 1
98-220 Zduńska Wola
Do towaru prosimy dołączyć oryginał wypełnionego i podpisanego formularza zwrotu towaru (pobierz formularz) oraz kopię dowodu zakupu (paragon lub faktura). Koszt odesłania towaru do Sprzedawcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi Klient.
Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi ani wymianie.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności PayU na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu zwrotu towaru.
WAŻNE! Sprzedawca nie przyjmuje paczek za pobraniem oraz wysłanych przez Paczkomaty za wyjątkiem usługi Szybkie Zwroty
WAŻNE! Zwrotowi nie podlegają towary o indywidualnych właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez nim zamówieniu (własny napis, kolorystyka, alternatywne wymiary i in.).